Deklaracja dostępności
Urząd Gminy w Nowym Warpnie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony bip.nowewarpno.pl.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
Niektóre informacje zamieszczone w formie załączników nie są dostępne cyfrowo, ponieważ pochodzą od podmiotów zewnętrznych i zostały przekazane do publikacji w formie papierowej wymagającej przetworzenia do postaci elektronicznej (za pomocą skanowania). Dla przykładu zamieszczone oświadczenia majątkowe czy obwieszczenia o postępowaniach administracyjnych prowadzonych przez inne organy. Niektóre informacje zamieszczone w formie artykułów lub załączników nie są dostępne cyfrowo w całości ponieważ zostały opublikowane przed dniem wejścia w życie wyżej wskazanej ustawy. • część dokumentów PDF posiada błędy w warstwie tekstowej (po skanowaniu/OCR)
Nadmierne koszty
Ocena dokonana na podstawie analizy kosztów zapewnienia dostępności cyfrowej wskazanego elementu.
Treści nieobjęte przepisami
Data i podstawa przygotowania deklaracji dostępności
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje
1. Raport o stanie zapewnienia dostępności 2025 (PDF)
2. Raport o stanie zapewnienia dostępności (PDF, 63KB)
3. Wniosek o zapewnienie dostępności (WORD, 27KB)
4. Wniosek o zapewnienie dostępności (PDF, 116KB)
5. Wniosek o zapewnienie dostępności - wersja dostępna (WORD, 28KB)
6. Informacja o braku dostępności (WORD, 25KB)
7. Informacja o braku dostępności (PDF, 116KB)
8. Informacja o braku dostępności - wersja dostępna (WORD, 17KB)
9. Plan zapewnienia dostępności w Urzędzie Gminy Nowe Warpno na lata 2023-2024 (PDF, 170 KB)
Skróty klawiszowe
SHIFT + ALT + H - Strona główna
SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
SHIFT + ALT + 0-9 - Menu
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Dorota Szymańska ., mail: koordynator@dostepnosci.pl . Kontaktować można się także telefonicznie: 795-939-808 . Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności. — mejlowo urzad@nowewarpno.pl lub telefonicznie 91 312 96 60.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Dorota Szymańska ., mail: koordynator@dostepnosci.pl . Kontaktować można się także telefonicznie: 795-939-808 . Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Pozostałe informacje
Aplikacje mobilne
Link do aplikacji mobilnej:
Link do deklaracji dostępnosci tej aplikacji:
Dostępność architektoniczna
Siedziba: Urząd Miasta i Gminy Nowe Warpno, ul. Pl. Zwycięstwa 1, 72-022 Nowe Warpno Miejsca parkingowe: przed budynkiem dostępne są miejsca parkingowe ogólnodostępne, brak jest wyznaczonego miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych. Dostępność wejścia: wejście do budynku odbywa się schodami. Obok schodów od głównego wejścia znajdują się podjazdy dla osób z niepełnosprawnością ruchową. Dostępność komunikacyjna budynku: budynek Urzędu Gminy w Nowym Warpnie jest częściowo przystosowany do obsługi osób, które mają trudności w poruszaniu się. Swobodne poruszanie się przez osobę na wózku możliwe jest na parterze budynku. W przypadku pierwszego piętra brak jest możliwości poruszania się osób na wózkach inwalidzkich z uwagi na brak windy. Chcąc załatwić sprawę z pracownikami pracującymi na piętrze można udać się do pokoju nr 2, w którym pracownik zawiadomi innego, merytorycznego pracownika. Dostosowania: na parterze budynku znajduje się tablica informacyjna, które ułatwia odnalezienie poszukiwanego pomieszczenia. Prawo wstępu z psem asystującym: do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. Komunikacja osób niesłyszących lub słabo słyszących: Urząd nie posiada pracowników przeszkolonych w zakresie języka migowego. Brak dostępności tłumacza języka migowego za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja jest możliwa poprzez: - napisanie pisma lub złożenie wniosku i wysłanie na adres siedziby, - wysłanie maila na adres: urzad@nowewarpno.pl