XXV/202/2012 w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Nowe Warpno na rok 2013
Uchwała Nr XXV/202/2012
Rady Miejskiej w Nowym Warpnie
z dnia 19 grudnia 2012 roku
w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Nowe Warpno na rok 2013
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591, z późn. zm.) Rada Miejska w Nowym Warpnie uchwala, co następuje:
§ 1. Ustala się dochody budżetu (Załącznik Nr 1) w kwocie - 42.930.157,00 zł,
z tego:
1) dochody bieżące - 36.980.557,00 zł,
2) dochody majątkowe - 5.949.600,00 zł.
§ 2. Ustala się wydatki budżetu (Załącznik Nr 2) w kwocie - 53.779.502,00 zł,
z tego:
1) wydatki bieżące - 18.050.502,00 zł,
2) wydatki majątkowe - 35.729.000,00 zł.
§ 3. Ustala się planowany deficyt budżetu w kwocie - 10.849.345,00 zł,
który zostanie pokryty przychodami pochodzącymi z:
1) nadwyżki budżetowej z lat ubiegłych - 10.849.345,00 zł.
§ 4. Ustala się przychody i rozchody budżetu (Załącznik Nr 3)
w kwotach:
1) przychody - 40.030.000,00 zł,
2) rozchody - 29.180.655,00 zł.
§ 5. W budżecie tworzy się rezerwy:
1) ogólną w kwocie - 300.000,00 zł,
2) celowe w kwocie - 100.000,00 zł,
z przeznaczeniem na:
a. realizację zadań z zakresu zarządzania kryzysowego - 100.000,00 zł,
§ 6. Dochody i wydatki związane z realizacją:
1) zadań z zakresu administracji rządowej i innych zleconych jednostce samorządu terytorialnego odrębnymi ustawami, zgodnie z załącznikiem Nr 4;
2) zadań realizowanych w drodze porozumień między jednostkami samorządu terytorialnego, zgodnie z załącznikiem Nr 5.
§ 7.1. Ustala się dochody w kwocie - 25.000,00 zł,
z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
2. Ustala się wydatki w kwocie - 35.500,00 zł,
na realizację zadań określonych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.
3. Ustala się wydatki w kwocie - 5.000,00 zł,
na realizację zadań określonych w gminnym programie przeciwdziałania narkomanii.
§ 8. Ustala się przychody i koszty samorządowych zakładów budżetowych (Załącznik Nr 6) kwotach:
1) przychody - 3.408.800,00 zł,
2) koszty - 3.408.800,00 zł.
§ 9. Ustala się dotacje:
1) dla jednostek sektora finansów publicznych:
a. przedmiotowe (Załącznik Nr 7) w kwocie - 213.000,00 zł,
b. celowe na zadania własne (Załącznik Nr 8) w kwocie - 491.000,00zł,
c. celowe na pomoc innym j.s.t. (Załącznik Nr 9) w kwocie - 5.000.000,00 zł,
2) dla jednostek spoza sektora finansów publicznych
a. celowe (Załącznik Nr 10) w kwocie - 1.730.000,00 zł.
§ 10. Upoważnia się Burmistrza Gminy do:
1) dokonywania zmian w planie wydat¬ków:
a. na uposażenia i wynagrodzenia ze stosunku pracy,
b. majątkowych,
z wyłączeniem przeniesień wydatków między działami,
2) do zaciągania zobowiązań z tytułu umów, których realizacja w roku budżetowym i w latach następnych jest niezbędna do zapewnienia ciągłości działania jednostki i z których wynikające płatności wykraczają poza rok budżetowy,
3)przekazania uprawnień innym jednostkom organizacyjnym do zaciągania zobowiązań z tytułu umów, których realizacja w roku budżetowym i w latach następnych jest niezbędna do zapewnienia ciągłości działania jednostki i z których wynikające płatności wykraczają poza rok budżetowy,
4) przekazywania niektórych uprawnień do dokonywania przeniesień planowanych wydatków innym jednostkom organizacyjnym gminy.
§ 11. Uchwała wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2013 roku i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Zachodniopomorskiego oraz tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.
Przewodniczący Rady Miejskiej w Nowym Warpnie
Grzegorz Grochecki
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
202 zal.xls (XLS, 143.50Kb) | 2013-01-03 11:29:01 | 646 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Mirosław Tokarski Data wytworzenia:
03 sty 2013
Osoba dodająca informacje
Mirosław Tokarski Data publikacji:
03 sty 2013, godz. 11:29
Osoba aktualizująca informacje
Mirosław Tokarski Data aktualizacji:
03 sty 2013, godz. 11:29