Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Nowe Warpno

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

XXIV/137 w sprawie uchwalenia budżetu gminy Nowe Warpno na rok 2009

UCHWAŁA Nr XXIV/137/2008


Rady Miejskiej w Nowym Warpnie
z dnia 23 grudnia 2008 roku


w sprawie uchwalenia budżetu gminy Nowe Warpno na rok 2009.


Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, pkt 9 lit. „d” oraz lit. „i” ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591, z późn. zm.) oraz art. 86 ust. 1, art. 165, art. 166a, art. 184, art. 188 ust. 2 i art. 195 ust. 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249, poz. 2104, z późn. zm.) Rada Miejska uchwala, co następuje:

 

§ 1. Ustala się dochody budżetu (Załącznik Nr 1) w wysokości  6.105.229,00 zł,
z tego:
1) dochody bieżące  4.264.229,00 zł,
2) dochody majątkowe  1.841.000,00 zł.


§ 2. Ustala się wydatki budżetu (Załącznik Nr 2) w wysokości  6.896.720,00 zł.


§ 3. Ustala się planowany deficyt budżetu w wysokości  791.491,00 zł,
który zostanie pokryty przychodami pochodzącymi z:
1) wolnych środków, jako nadwyżki środków pieniężnych na rachunku bieżącym budżetu, wynikających z rozliczeń kredytów i pożyczek z lat ubiegłych,
w kwocie  461.491,00 zł.
2) kredytu bankowego w kwocie                                                                                   330.000,00 zł                      


§ 4. Ustala się przychody budżetu w kwocie: 999.012,09 i rozchody budżetu: 170.000,00zł  (Załącznik Nr 3)


§ 5. W budżecie tworzy się rezerwy:
1) ogólną w wysokości  20.000,00 zł,
2) celową w wysokości  51.300,00 zł,
z przeznaczeniem na:
a. realizację zadań z zakresu zarządzania kryzysowego  23.000,00 zł,
b. na wydatki bieżące - wynagrodzenia  18.300,00 zł,
c. na wdrożenie nowej ustawy o ewidencji ludności                                         10.000,00 zł.


§ 6. Ustala się limity wydatków na wieloletnie programy:
1) inwestycyjne w latach 2009-2011 (Załącznik Nr 4) w wysokości  - 23.637.000,00 zł,
2) realizowane ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, nie podlegających
zwrotowi środków z pomocy udzielanej przez państwa członkowskie (EFTA)oraz innych środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, nie podlegających zwrotowi w wysokości (Załącznik Nr 5) - 22.930.000,00 zł.


§7. 1.Ustala się przychody i wydatki zakładów budżetowych (Załącznik Nr 6, cz. I)
w wysokości:
1) przychody    695.400,00zł
2) wydatki  695.400,00zł


§ 8. 1.Ustala się przychody i wydatki Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (Załącznik Nr 7) w wysokości:
1) przychody - 37.100,00 zł,
2) wydatki - 37.000,00 zł.


§ 9. Ustala się limity zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz kredytów i pożyczek zaciąganych na:
1) finansowanie przejściowego deficytu budżetu, do kwoty:                                        300.000,00zł,
2) finansowanie planowanego deficytu budżetu do kwoty:                                           330.000,00zł
3) spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów, do kwoty:  170.000,00 zł.

§ 10. Upoważnia się Burmistrza do zaciągania zobowiązań:
1) na finansowanie wydatków na wieloletnie programy:
a. inwestycyjne w latach 2009-2011  ujęte w załączniku Nr 4 do uchwały,
b. realizowane ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, nie podlegających zwrotowi środków z pomocy udzielanej przez państwa członkowskie (EFTA) oraz innych środków pochodzących ze źródeł zagranicznych ujętych w załączniku Nr 5 do uchwały,
2) z tytułu umów, których realizacja w roku następnym jest niezbędna dla zapewnienia ciągłości działania jednostki i termin zapłaty upływa w roku następnym.


§ 11. 1. Dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej:
1) zleconych odrębnymi ustawami, zgodnie z załącznikiem nr 8,


§ 12. 1.Ustala się dochody w wysokości  - 20.000,00 zł,
z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
    2. Ustala się wydatki w wysokości - 35.000,00 zł,
na realizację zadań określonych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.
    3. Ustala się wydatki w wysokości - 5.000,00 zł,
na realizację zadań określonych w gminnym programie przeciwdziałania narkomanii.


§ 13. Upoważnia się Burmistrza do:
1) zaciągania kredytów i pożyczek oraz emisji papierów wartościowych na pokrycie występującego w ciągu roku budżetowego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego do kwoty 300.000,00zł,
2) dokonywania zmian w planie wydatków budżetowych, z wyłączeniem przeniesień wydatków między działami,
3) przekazania niektórych uprawnień do dokonywania przeniesień planowanych wydatków innym jednostkom organizacyjnym gminy,
4) przekazania uprawnień innym jednostkom do zaciągania zobowiązań z tytułu umów, których realizacja w roku następnym jest niezbędna dla zapewnienia ciągłości działania jednostki i termin zapłaty upływa w roku następnym,


§ 14. Uchwała wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2009 roku i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Zachodniopomorskiego oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.


Przewodniczący Rady Miejskiej w Nowym Warpnie
Grzegorz Grochecki


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
137 budzet str. 03-11.doc (DOC, 94.00Kb) 2008-12-31 10:30:33 512
137 budzet str. 12-29.xls (XLS, 109.50Kb) 2008-12-31 10:30:33 475
137 budzet str. 30-32.xls (XLS, 37.50Kb) 2008-12-31 10:30:33 492
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mirosław Tokarski

Data wytworzenia:
03 gru 2008

Osoba dodająca informacje

Mirosław Tokarski

Data publikacji:
31 gru 2008, godz. 10:30

Osoba aktualizująca informacje

Mirosław Tokarski

Data aktualizacji:
31 gru 2008, godz. 10:30