Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Nowe Warpno

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

uchwała Nr XIII/071/2007 w sprawie uchwalenia budżetu gminy Nowe Warpno na rok 2008


UCHWAŁA Nr XIII/071/2007

Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

z dnia 27 grudnia 2007 r.

w sprawie uchwalenia budżetu gminy Nowe Warpno na rok 2008.

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, pkt 9 lit. „d” oraz lit. „i” ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591, z późn. zm.) oraz art. 86 ust. 1, art. 165, art. 166a, art. 184, art. 188 ust. 2 i art. 195 ust. 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249, poz. 2104, z późn. zm.) Rada Miejska uchwala, co następuje:

§ 1. Ustala się dochody budżetu (Załącznik Nr 1) w wysokości - 4.486.945,00 zł,
z tego:

  1. dochody bieżące - 3.941.345,00 zł,

  2. dochody majątkowe - 545.600,00 zł.

§ 2. Ustala się wydatki budżetu (Załącznik Nr 2) w wysokości - 4.502.131,00 zł.

§ 3. Ustala się planowany deficyt budżetu w wysokości - 15.186,00 zł,

który zostanie pokryty przychodami pochodzącymi z:

  1. wolnych środków, jako nadwyżki środków pieniężnych na rachunku bieżącym budżetu, wynikających z rozliczeń kredytów i pożyczek z lat ubiegłych,

w kwocie - 15.186,00 zł.

§ 4. Ustala się przychody budżetu w kwocie: 242.547,00 i rozchody budżetu: 180.000,00zł (Załącznik Nr 3)

§ 5. W budżecie tworzy się rezerwy:

  1. ogólną w wysokości - 20.000,00 zł,

  2. celową w wysokości - 50.000,00 zł,

z przeznaczeniem na:

    1. realizację zadań z zakresu zarządzania kryzysowego - 30.000,00 zł,

    2. na wydatki bieżące - wynagrodzenia - 20.000,00 zł.

§ 6. Ustala się limity wydatków na wieloletnie programy:

  1. inwestycyjne w latach 2008-2010 (Załącznik Nr 4) w wysokości - 22.930.000,00 zł,

  2. realizowane ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielanej przez państwa członkowskie (EFTA) oraz innych środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, niepodlegających zwrotowi w wysokości (Załącznik Nr - 22.930.000,00 zł.

§7. 1.Ustala się przychody i wydatki zakładów budżetowych (Załącznik Nr 6, cz. I)
w wysokości:

  1. przychody - 673.600,00zł,

  2. wydatki - 673.600,00 zł.

§ 8. 1.Ustala się przychody i wydatki Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (Załącznik Nr 7) w wysokości:

  1. przychody - 48.900,00 zł,

  2. wydatki - 48.000,00 zł.

§ 9. Ustala się limity zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz kredytów i pożyczek zaciąganych na:

  1. finansowanie przejściowego deficytu budżetu, do kwoty: 300.000,00zł,

  2. spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów, do kwoty - 925.000,00 zł.

§ 10. Upoważnia się Burmistrza do zaciągania zobowiązań:

  1. na finansowanie wydatków na wieloletnie programy:

  1. inwestycyjne w latach 2008-2010 ujęte w załączniku Nr 4 do uchwały,

  2. realizowane ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielanej przez państwa członkowskie (EFTA) oraz innych środków pochodzących ze źródeł zagranicznych ujętych w załączniku Nr 5 do uchwały,

  1. z tytułu umów, których realizacja w roku następnym jest niezbędna dla zapewnienia ciągłości działania jednostki i termin zapłaty upływa w roku następnym.

§ 11. Ustala się dotacje:

  1. dla jednostek spoza sektora finansów publicznych, celowe
    na zadania własne (Załącznik Nr 8) w wysokości - 16.000,00 zł.

§ 12. 1. Dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej:

  1. zleconych odrębnymi ustawami, zgodnie z załącznikiem nr 9,

§ 13. 1.Ustala się dochody w wysokości - 30.000,00 zł,

z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.

2. Ustala się wydatki w wysokości - 40.000,00 zł,

na realizację zadań określonych w gminnym programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.

3. Ustala się wydatki w wysokości - 8.000,00 zł,

na realizację zadań określonych w gminnym programie przeciwdziałania narkomanii.

§ 14. Upoważnia się Burmistrza do:

  1. zaciągania kredytów i pożyczek oraz emisji papierów wartościowych na pokrycie występującego w ciągu roku budżetowego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego do kwoty 300.000,00zł,

  2. dokonywania zmian w planie wydatków budżetowych, z wyłączeniem przeniesień wydatków między działami,

  3. przekazania niektórych uprawnień do dokonywania przeniesień planowanych wydatków innym jednostkom organizacyjnym gminy,

  4. przekazania uprawnień innym jednostkom do zaciągania zobowiązań z tytułu umów, których realizacja w roku następnym jest niezbędna dla zapewnienia ciągłości działania jednostki i termin zapłaty upływa w roku następnym,

§ 15. Uchwała wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2008 roku i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Zachodniopomorskiego oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.

2


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mirosław Tokarski

Data wytworzenia:
31 gru 2007

Osoba dodająca informacje

Mirosław Tokarski

Data publikacji:
31 gru 2007, godz. 12:08

Osoba aktualizująca informacje

Mirosław Tokarski

Data aktualizacji:
31 gru 2007, godz. 12:08