Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Nowe Warpno

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

uchwała Nr VI/036/2007 w sprawie uchwalenia budżetu gminy Nowe Warpno na rok 2007


UCHWAŁA Nr VI/036/2007

Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

z dnia 26 marca 2007 roku

w sprawie uchwalenia budżetu gminy Nowe Warpno na rok 2007.

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, pkt 9 lit. „d” oraz lit. „i” ustawy z dnia 8 marca 1990 r.

o samorządzie gminnym (Dz. U z 2001 r Nr 142, poz. 1591, zm: z 2002 r. Nr 23, poz. 220; Nr 62,

poz. 558; Nr 113, poz. 984; Nr 153, poz. 1271; Nr 214, poz. 1806; z 2003 r. Nr 80, poz. 717; Nr 162, poz. 1568; z 2004 r. Nr 102, poz. 1055; Nr 114, poz. 1203; z 2005 r. Nr 172, poz. 1441; Nr 175,

poz. 1457; z 2006 r. Nr 17, poz. 128; Nr 181, poz. 1337) oraz art. 165, art. 184, art. 188 ust. 2

i art. 195 ust. 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249, poz. 2104 zm. Nr 169, poz. 1420, z 2006 r. Nr 45, poz. 319, Nr 104, poz. 708, Nr 170, poz. 1217 i 1218, Nr 187, poz. 1381, Nr 249, poz. 1832) - Rada Miejska w Nowym Warpnie uchwala, co następuje:

§ 1

Dochody budżetu gminy w wysokości: 4.413.151,00 zł, zgodnie z załącznikiem nr 1.

§ 2

  1. Wydatki budżetu gminy w wysokości: 4.124.581,00 zł, zgodnie z załącznikiem nr 2.

  2. Limity wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne w latach 2007 - 2009 zgodnie

z załącznikiem nr 3 (3a - zadania inwestycyjne w 2007 roku).

§ 3

  1. Nadwyżkę budżetu gminy w wysokości 288.570,00 zł z przeznaczeniem na:

1) planowaną spłatę rat kredytów w kwocie - 80.000,00 zł,

2) planowaną spłatę rat pożyczek w kwocie - 208.570,00 zł,

  1. Przychody budżetu w wysokości: 163.295,00 zł, rozchody w wysokości: 296.748,00 zł, zgodnie

z załącznikiem nr 4.

§ 4

W budżecie tworzy się rezerwy:

  1. ogólną w wysokości - 10.000,00 zł

z przeznaczeniem na nieprzewidziane wydatki

  1. celową w wysokości - 13.000,00 zł

z przeznaczeniem na:

a) wydatki bieżące - wynagrodzenia w kwocie - 13.000,00 zł

§ 5

Dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi ustawami, zgodnie z załącznikiem nr 5.

§ 6

  1. Ustala się dochody w kwocie 27.000,00 zł z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów

alkoholowych oraz wydatki w kwocie 39.000,00 zł na realizację zadań określonych w gminnym

programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.

  1. Ustala się wydatki w kwocie 6.000,00 zł na realizację zadań określonych w gminnym programie

przeciwdziałania narkomanii.

§ 7

Plan przychodów i wydatków w łącznej kwocie dla:

  1. zakładów budżetowych: przychody - 784.650,00 zł, wydatki - 784.650,00 zł,

zgodnie z załącznikiem nr 6 .

§ 8

Dotacje celowe na zadania własne gminy realizowane przez podmioty należące i nienależące

do sektora finansów publicznych na łączną kwotę - 16.000,00 zł, zgodnie załącznikiem nr 7.

§ 9

Ustala się plan przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w wysokości:

  1. przychody - 71.050,00 zł,

  2. wydatki - 70.550,00 zł,

zgodnie z załącznikiem nr 8.

§ 10

Limity zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz kredytów i pożyczek zaciąganych na:

  1. sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu           - w kwocie: 300.000,00 zł;

  2. spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów w kwocie 997.000,00zł

§ 11

Upoważnia się Burmistrza do:

1) zaciągania kredytów i pożyczek oraz emisji papierów wartościowych na pokrycie występującego

w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu do wysokości 300.000,00 zł,

2) zaciągania zobowiązań:

a) na finansowanie wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne, do wysokości określonej

w załącznikach nr 3,

b) z tytułu umów, których realizacja w roku następnym jest niezbędna dla zapewnienia ciągłości

działania gminy i termin zapłaty upływa w 2008 roku na łączną kwotę 500.000,00zł.

3) dokonywania zmian w planie wydatków bieżących z wyłączeniem przeniesień wydatków

między działami.

4) przekazania kierownikom jednostek budżetowych uprawnień do dokonywania przeniesień

w planie wydatków.

§ 12

Załącza się prognozę łącznej kwoty długu i spłat gminy na koniec 2007 roku i lata następne, zgodnie

z załącznikiem nr 9.

§ 13

Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Gminy.

§ 14

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia z mocą obowiązującą od 1 stycznia 2007 roku i podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Zachodniopomorskiego oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.

3

3


Załączniki do pobrania


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mirosław Tokarski

Data wytworzenia:
05 kwi 2007

Osoba dodająca informacje

Mirosław Tokarski

Data publikacji:
05 kwi 2007, godz. 09:52

Osoba aktualizująca informacje

Mirosław Tokarski

Data aktualizacji:
05 kwi 2007, godz. 09:52