Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Nowe Warpno

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Uchwała nr V/029/2007 w sprawie zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy Nowe Warpno za I półrocze każdego roku budżetowego


UCHWAŁA Nr V/029/2007

Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

z dnia 26 lutego 2007 roku

w sprawie zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy Nowe Warpno za I półrocze każdego roku budżetowego

Na podstawie art.198 ust.2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz.U.

Nr 249, poz. 2104, Dz.U. Nr 169, poz. 1420; z 2006 r. Dz.U. Nr 45, poz. 319, Nr 104, poz. 708;

Nr 170, poz. 1217 i poz. 1218; Nr 187, poz. 1381; Nr 249, poz. 1832 ) Rada Miejska

w Nowym Warpnie uchwala, co następuje:

§ 1. Informacja o przebiegu wykonania budżetu gminy Nowe Warpno za pierwsze półrocze

przedkładana jest przez Burmistrza Radzie Miejskiej w Nowym Warpnie i Regionalnej Izbie

Obrachunkowej w Szczecinie w terminie do 31 sierpnia każdego roku budżetowego

w szczegółowości nie mniejszej jak w uchwale budżetowej.

§ 2. Zakład budżetowy - Zakład Gospodarki Komunalnej w Nowym Warpnie oraz jednostki

organizacyjne tj. Zespół Szkół w Nowym Warpnie, Ośrodek Pomocy Społecznej

w Nowym Warpnie, Przedszkole Miejskie „Złota Rybka” w Nowym Warpnie do 31 lipca

każdego roku przedstawiają Burmistrzowi sprawozdanie merytoryczne obejmujące informację

opisową o przebiegu wykonania ich planów finansowych i finansowe obejmujące część tabelaryczną

składającą się z przedstawienia aktualnego na dzień 30 czerwca planu, jego wykonania wg kwot

i procentów w szczegółowości do paragrafów klasyfikacji budżetowej oraz z wyszczególnieniem

stanu należności i zobowiązań, w tym wymagalnych.

§ 3. Informacja Burmistrza o przebiegu wykonania budżetu gminy Nowe Warpno za pierwsze

półrocze zawiera część opisową do wykonania i zestawienia tabelaryczne.

§ 4. Część opisowa informacji z wykonania budżetu za I półrocze obejmuje analizę wykonania

budżetu.

§ 5. Część tabelaryczna informacji z wykonania budżetu za I półrocze składa się, z co najmniej:

1) zestawienia wykonania planu dochodów budżetu wg. źródeł;

2) zestawienia wykonania planu dochodów wg działów i rozdziałów klasyfikacji budżetowej

z wyodrębnieniem dochodów na zadania zlecone;

3) zestawienia wydatków budżetu gminy z wyodrębnieniem zadań zleconych wg działów

i rozdziałów klasyfikacji budżetowej z wyodrębnieniem wydatków na zadania zlecone.

Zestawienie powinno zawierać wydatki majątkowe i bieżące z wyodrębnieniem wydatków

na wynagrodzenia, pochodnych od wynagrodzeń, dotacji oraz wydatków na obsługę długu

publicznego;

4) zestawienia wykonania planu przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska

i Gospodarki Wodnej;

5) zestawienia planu i wykonania przekazanych z budżetu gminy dotacji;

6) zestawienia wykonania planu zadań inwestycyjnych;

7) zestawienia wykonania planu przychodów i wydatków zakładu budżetowego (Zakładu Gospodarki

Komunalnej Nowym Warpnie);

8) zestawienia zobowiązań (w tym wymagalnych) budżetu gminy.

§ 6. Traci moc uchwała Nr X/067/99 Rady Miejskiej w Nowym Warpnie z dnia 28 września 1999 r.

w sprawie zakresu i formy informacji Zarządu gminy Nowe Warpno z przebiegu wykonania budżetu

za I półrocze.

§ 7. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi gminy Nowe Warpno

§ 8. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Teresa Szybka

Data wytworzenia:
28 lut 2007

Osoba dodająca informacje

Teresa Szybka

Data publikacji:
28 lut 2007, godz. 15:32

Osoba aktualizująca informacje

Teresa Szybka

Data aktualizacji:
28 lut 2007, godz. 15:34