Uchwała nr V/029/2007 w sprawie zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy Nowe Warpno za I półrocze każdego roku budżetowego
UCHWAŁA Nr V/029/2007
Rady Miejskiej w Nowym Warpnie
z dnia 26 lutego 2007 roku
w sprawie zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu gminy Nowe Warpno za I półrocze każdego roku budżetowego
Na podstawie art.198 ust.2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz.U.
Nr 249, poz. 2104, Dz.U. Nr 169, poz. 1420; z 2006 r. Dz.U. Nr 45, poz. 319, Nr 104, poz. 708;
Nr 170, poz. 1217 i poz. 1218; Nr 187, poz. 1381; Nr 249, poz. 1832 ) Rada Miejska
w Nowym Warpnie uchwala, co następuje:
§ 1. Informacja o przebiegu wykonania budżetu gminy Nowe Warpno za pierwsze półrocze
przedkładana jest przez Burmistrza Radzie Miejskiej w Nowym Warpnie i Regionalnej Izbie
Obrachunkowej w Szczecinie w terminie do 31 sierpnia każdego roku budżetowego
w szczegółowości nie mniejszej jak w uchwale budżetowej.
§ 2. Zakład budżetowy - Zakład Gospodarki Komunalnej w Nowym Warpnie oraz jednostki
organizacyjne tj. Zespół Szkół w Nowym Warpnie, Ośrodek Pomocy Społecznej
w Nowym Warpnie, Przedszkole Miejskie „Złota Rybka” w Nowym Warpnie do 31 lipca
każdego roku przedstawiają Burmistrzowi sprawozdanie merytoryczne obejmujące informację
opisową o przebiegu wykonania ich planów finansowych i finansowe obejmujące część tabelaryczną
składającą się z przedstawienia aktualnego na dzień 30 czerwca planu, jego wykonania wg kwot
i procentów w szczegółowości do paragrafów klasyfikacji budżetowej oraz z wyszczególnieniem
stanu należności i zobowiązań, w tym wymagalnych.
§ 3. Informacja Burmistrza o przebiegu wykonania budżetu gminy Nowe Warpno za pierwsze
półrocze zawiera część opisową do wykonania i zestawienia tabelaryczne.
§ 4. Część opisowa informacji z wykonania budżetu za I półrocze obejmuje analizę wykonania
budżetu.
§ 5. Część tabelaryczna informacji z wykonania budżetu za I półrocze składa się, z co najmniej:
1) zestawienia wykonania planu dochodów budżetu wg. źródeł;
2) zestawienia wykonania planu dochodów wg działów i rozdziałów klasyfikacji budżetowej
z wyodrębnieniem dochodów na zadania zlecone;
3) zestawienia wydatków budżetu gminy z wyodrębnieniem zadań zleconych wg działów
i rozdziałów klasyfikacji budżetowej z wyodrębnieniem wydatków na zadania zlecone.
Zestawienie powinno zawierać wydatki majątkowe i bieżące z wyodrębnieniem wydatków
na wynagrodzenia, pochodnych od wynagrodzeń, dotacji oraz wydatków na obsługę długu
publicznego;
4) zestawienia wykonania planu przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska
i Gospodarki Wodnej;
5) zestawienia planu i wykonania przekazanych z budżetu gminy dotacji;
6) zestawienia wykonania planu zadań inwestycyjnych;
7) zestawienia wykonania planu przychodów i wydatków zakładu budżetowego (Zakładu Gospodarki
Komunalnej Nowym Warpnie);
8) zestawienia zobowiązań (w tym wymagalnych) budżetu gminy.
§ 6. Traci moc uchwała Nr X/067/99 Rady Miejskiej w Nowym Warpnie z dnia 28 września 1999 r.
w sprawie zakresu i formy informacji Zarządu gminy Nowe Warpno z przebiegu wykonania budżetu
za I półrocze.
§ 7. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi gminy Nowe Warpno
§ 8. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Teresa Szybka Data wytworzenia:
28 lut 2007
Osoba dodająca informacje
Teresa Szybka Data publikacji:
28 lut 2007, godz. 15:32
Osoba aktualizująca informacje
Teresa Szybka Data aktualizacji:
28 lut 2007, godz. 15:34