Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Nowe Warpno

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Nr 092/2004


ZARZĄDZENIE NR 092/2004

Burmistrza Gminy Nowe Warpno

z dnia 5 listopada 2004 roku

w sprawie powołania Komisji Mieszkaniowej

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.) oraz § 2 Uchwały Nr XXXVI/188/97 Rady Miejskiej w Nowym Warpnie z dnia 25 listopada 1997 roku w sprawie zasad gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy - Burmistrz Gminy Nowe Warpno zarządza co następuje:

§ 1

1.Powołuję się Komisję Mieszkaniową działającą przy Urzędzie Gminy Nowe Warpno w składzie:

  1. Zenon Owczarek

  2. Józef Wierchowicz

  3. Beata Danielewska

  4. Agnieszka Witman

  5. Bogusława Rąpa

  6. Grzegorz Grochecki

  7. Iwona Moskal

2. Komisja mieszkaniowa działa w oparciu o regulamin, który stanowi załącznik do zarządzenia.

§ 2

Zarządzenie do wykonania powierza się Pani Zofii Sawińskiej - Referat ds. rolnictwa i ochrony środowiska i P. Poż.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załącznik do Zarządzenia Nr 092/2004

Burmistrza Gminy Nowe Warpno

z dnia 5 listopada 2004 roku

REGULAMIN PRACY KOMISJI MIESZKANIOWEJ

1. Zasady ogólne

1) Komisja mieszkaniowa jest organem kontroli społecznej w sprawach lokalowych, a w szczególności w sprawach dotyczących:

  1. przydziałów lokali mieszkalnych, zamiennych i socjalnych

  2. zamiany mieszkań

  3. adaptacji pomieszczeń na cele mieszkalne

  4. najmu lokali do remontu

  5. innych kwestii lokalowych

2) Komisja mieszkaniowa:

  1. rozpatruje zgłaszane wnioski o zawarcie umowy najmu na lokale mieszkalne

  2. dokonuje wizji lokalnych w celu określenia warunków mieszkaniowych i bytowych osób składających wnioski

  3. przeprowadza rozmowy indywidualne z osobami ubiegającymi się o lokal mieszkalny

  4. dokonuje wyboru i ustala listy osób z którymi winne być zawarte umowy najmu:

    • na lokal mieszkalny

    • na lokal zamienny

    • na lokal socjalny

    • związane z zamianą lokali mieszkalnych

    • związane z adaptacją lub wykonaniem remontu we własnym zakresie

  • wskazuje kolejność realizacji utworzonych list przydziałów lokali mieszkalnych

  • wskazuje kolejność realizacji wyroków eksmisyjnych

  • 3) Komisja mieszkaniowa rozpatruje złożone wnioski sprawdzone pod względem formalno-prawnym

    4) Komisja mieszkaniowa przy rozpatrywaniu przedłożonych wniosków kieruje się:

    1. przepisami prawa materialnego

    2. zasadami gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy ustalonymi w uchwałach Rady Miejskiej

    5) Komisja mieszkaniowa podejmuje decyzję w ciągu dwóch miesięcy od daty wniesienia sprawy do porządku posiedzenia

    6) W skład Komisji mieszkaniowej wchodzą osoby powołane przez Burmistrza Gminy

    2. Tryb pracy Komisji

    1. Pracami Komisji kieruje Przewodniczący, a w czasie jego nieobecności Zastępca przewodniczącego (wskazany przez Komisję spośród jej członków).

    2. W pracach Komisji za zgodą jej Przewodniczącego mogą brać udział z głosem doradczym inne osoby.

    3. Posiedzenia komisji odbywać się będą w miarę potrzeb.

    4. Komisja podejmuje rozstrzygnięcia w głosowaniu jawnym zwykłą większością głosów przy obecności co najmniej połowy swojego składu.

    5. Z posiedzenia Komisji mieszkaniowej sporządza się protokół wg formy ustalonej przez Przewodniczącego Komisji.

    6. W celu przeprowadzenia wizji lokalnych Komisja może pracować w zespołach roboczych.


    Metadane - wyciąg z rejestru zmian

    Osoba odpowiadająca za treść informacji

    Teresa Szybka

    Data wytworzenia:
    09 lis 2004

    Osoba dodająca informacje

    Teresa Szybka

    Data publikacji:
    09 lis 2004, godz. 14:14

    Osoba aktualizująca informacje

    Teresa Szybka

    Data aktualizacji:
    09 lis 2004, godz. 14:14