Nr 092/2004
ZARZĄDZENIE NR 092/2004
Burmistrza Gminy Nowe Warpno
z dnia 5 listopada 2004 roku
w sprawie powołania Komisji Mieszkaniowej
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.) oraz § 2 Uchwały Nr XXXVI/188/97 Rady Miejskiej w Nowym Warpnie z dnia 25 listopada 1997 roku w sprawie zasad gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy - Burmistrz Gminy Nowe Warpno zarządza co następuje:
§ 1
1.Powołuję się Komisję Mieszkaniową działającą przy Urzędzie Gminy Nowe Warpno w składzie:
Zenon Owczarek
Józef Wierchowicz
Beata Danielewska
Agnieszka Witman
Bogusława Rąpa
Grzegorz Grochecki
Iwona Moskal
2. Komisja mieszkaniowa działa w oparciu o regulamin, który stanowi załącznik do zarządzenia.
§ 2
Zarządzenie do wykonania powierza się Pani Zofii Sawińskiej - Referat ds. rolnictwa i ochrony środowiska i P. Poż.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załącznik do Zarządzenia Nr 092/2004
Burmistrza Gminy Nowe Warpno
z dnia 5 listopada 2004 roku
REGULAMIN PRACY KOMISJI MIESZKANIOWEJ
1. Zasady ogólne
1) Komisja mieszkaniowa jest organem kontroli społecznej w sprawach lokalowych, a w szczególności w sprawach dotyczących:
przydziałów lokali mieszkalnych, zamiennych i socjalnych
zamiany mieszkań
adaptacji pomieszczeń na cele mieszkalne
najmu lokali do remontu
innych kwestii lokalowych
2) Komisja mieszkaniowa:
rozpatruje zgłaszane wnioski o zawarcie umowy najmu na lokale mieszkalne
dokonuje wizji lokalnych w celu określenia warunków mieszkaniowych i bytowych osób składających wnioski
przeprowadza rozmowy indywidualne z osobami ubiegającymi się o lokal mieszkalny
dokonuje wyboru i ustala listy osób z którymi winne być zawarte umowy najmu:
na lokal mieszkalny
na lokal zamienny
na lokal socjalny
związane z zamianą lokali mieszkalnych
związane z adaptacją lub wykonaniem remontu we własnym zakresie
wskazuje kolejność realizacji utworzonych list przydziałów lokali mieszkalnych
wskazuje kolejność realizacji wyroków eksmisyjnych
3) Komisja mieszkaniowa rozpatruje złożone wnioski sprawdzone pod względem formalno-prawnym
4) Komisja mieszkaniowa przy rozpatrywaniu przedłożonych wniosków kieruje się:
przepisami prawa materialnego
zasadami gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy ustalonymi w uchwałach Rady Miejskiej
5) Komisja mieszkaniowa podejmuje decyzję w ciągu dwóch miesięcy od daty wniesienia sprawy do porządku posiedzenia
6) W skład Komisji mieszkaniowej wchodzą osoby powołane przez Burmistrza Gminy
2. Tryb pracy Komisji
1. Pracami Komisji kieruje Przewodniczący, a w czasie jego nieobecności Zastępca przewodniczącego (wskazany przez Komisję spośród jej członków).
2. W pracach Komisji za zgodą jej Przewodniczącego mogą brać udział z głosem doradczym inne osoby.
3. Posiedzenia komisji odbywać się będą w miarę potrzeb.
4. Komisja podejmuje rozstrzygnięcia w głosowaniu jawnym zwykłą większością głosów przy obecności co najmniej połowy swojego składu.
5. Z posiedzenia Komisji mieszkaniowej sporządza się protokół wg formy ustalonej przez Przewodniczącego Komisji.
6. W celu przeprowadzenia wizji lokalnych Komisja może pracować w zespołach roboczych.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Teresa Szybka Data wytworzenia:
09 lis 2004
Osoba dodająca informacje
Teresa Szybka Data publikacji:
09 lis 2004, godz. 14:14
Osoba aktualizująca informacje
Teresa Szybka Data aktualizacji:
09 lis 2004, godz. 14:14