Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Nowe Warpno

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

120 w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 05/2013 Burmistrza Nowego Warpna z dnia 15 stycznia 2013 roku w sprawie przyjęcia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Nowym Warpnie

ZARZĄDZENIE NR 120/2020

Burmistrza Nowego Warpna
z dnia 26 listopada 2020 roku

w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 05/2013 Burmistrza Nowego Warpna z dnia 15 stycznia 2013 roku w sprawie przyjęcia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Nowym Warpnie

 

 

Na podstawie art.33 ust.2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2020 roku poz. 713 ze. zm.) zarządzam, co następuje:

 

§ 1. W Regulaminie Organizacyjnym stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 05/2013 wprowadza się następujące zmiany:

1) W § 22 dodaje się ust.3 o treści:

„3. Pracownik Ogólno-Administracyjny jest pracownikiem Referatu Ogólno-Administracyjnego i podlega Sekretarzowi, a do jego obowiązków należy:

1) prowadzenie spraw z zakresu promocji Gminy Nowe Warpno:

a) przygotowywanie strategii i planów promocji Gminy,

- opracowywanie i rozpowszechnianie materiałów promocyjnych,

- promowanie potencjału Gminy w kraju i zagranicą,

- koordynowanie działań o charakterze promocyjnym prowadzonych przez jednostki organizacyjne,

- przygotowywanie i obsługa imprez organizowanych lub współorganizowanych przez Gminę, a także:

- koordynowanie prac podejmowanych w tym obszarze przez jednostki organizacyjne,

- podejmowanie działań służących pozyskiwaniu środków finansowych z funduszy Unii Europejskiej na realizację zadań związanych z promocją gminy,

- współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego i innymi organizacjami;

b) informacji, w tym m.in.:

- redakcja i aktualizacja informacji zamieszczanych na stronie internetowej Gminy oraz informacji publikowanych w Biuletynie Informacji Publicznej, a także współpraca w tym zakresie z jednostkami organizacyjnymi Gminy,

- współpraca z mediami, w tym m.in. poprzez: bieżące informowanie dziennikarzy o ważnych wydarzeniach w działalności gminy, utrzymywanie stałych kontaktów z przedstawicielami mediów, organizowanie konferencji prasowych oraz kreowanie pozytywnego wizerunku Gminy,

- przygotowywanie i oddawanie do publikacji materiałów prasowych dotyczących Gminy,

- przygotowywanie i udzielanie, w porozumieniu z Burmistrzem, informacji związanych z działalnością Gminy,

- gromadzenie i analizowanie artykułów prasowych oraz audycji radiowych i telewizyjnych dotyczących Gminy,

- prowadzenie fotograficznej i filmowej dokumentacji najważniejszych wydarzeń w życiu gminy,

- współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego i innymi organizacjami,

- informacyjna obsługa kontaktów międzynarodowych,

- prowadzenie kroniki gminy;

c) współpracy zagranicznej, w tym m.in.:

- promowanie potencjału Gminy za granicą,

- inicjowanie i koordynowanie działań związanych ze współpracą gminy z zagranicą,

- rozwijanie różnych form współpracy Gminy z regionami partnerskimi oraz kreowanie współpracy partnerskiej,

- obsługa kontaktów międzynarodowych, a także koordynowanie działań podejmowanych w tym obszarze przez jednostki organizacyjne Gminy,

d) przygotowywanie i prowadzenie ewidencji umów związanych z działem promocji,

2) Prowadzenie spraw związanych z biurem rady:

a) prowadzeniu spraw organizacyjnych i obsługa techniczno-biurowa związana z działalnością Rady, przewodniczącego rady, radnych radnym, w tym:

- zapewnienie prawidłowego przygotowania materiałów na sesję Rady Miejskiej oraz dostarczenie ich radnym,

- organizowanie sesji rady i posiedzeń,

- protokołowanie sesji, posiedzeń, zebrań i spotkań,

- prowadzenie spraw związanych z obsługą posiedzeń komisji Rady Miejskiej

b) obsługa narad organizowanych przez burmistrza,

c) przekazywanie do realizacji uchwał właściwym jednostkom organizacyjnym gminy lub pracownikom merytorycznym w urzędzie, oraz nadawanie numeracji i uchwał po sesji, przygotowanie listy diet radnych i przewodniczących jednostek pomocniczych do wypłat

d) przekazywanie do realizacji wniosków komisji, interpelacji, zapytań i wniosków radnych,

3) Podejmowanie działań służących pozyskiwaniu środków finansowych z funduszy Unii Europejskiej na realizację zadań związanych z potrzebami Gminy.

4) Prowadzenie spraw związanych z przetargami publicznymi prowadzonymi przez Gminę Nowe Warpno.

2) Ulega wykreśleniu § 32.

 

§ 2. W Schemacie Organizacyjny Urzędu Gminy w Nowym Warpnie, stanowiący załącznik do Zarządzenia Nr 05/2013 Burmistrza Nowego Warpna z dnia 15 stycznia 2013 roku w sprawie przyjęcia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Nowym Warpnie, dokonuje się następujących zmian:

1) „Referat Ogólno-Administracyjny” – 3 etaty,

2) Wykreśla się „Dział Promocji” – 1 etat.

 

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2020 r. i podlega ogłoszeniu w sposób zwyczajowo Przyjęty w Gminie na tablicy ogłoszeń.

 

Burmistrz Nowego Warpna
Jarosław Burba


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Krystian Lamparski

Data wytworzenia:
15 lut 2022

Osoba dodająca informacje

Informatyk

Data publikacji:
15 lut 2022, godz. 12:57

Osoba aktualizująca informacje

Informatyk

Data aktualizacji:
15 lut 2022, godz. 12:57