120 w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 05/2013 Burmistrza Nowego Warpna z dnia 15 stycznia 2013 roku w sprawie przyjęcia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Nowym Warpnie
ZARZĄDZENIE NR 120/2020
Burmistrza Nowego Warpna
z dnia 26 listopada 2020 roku
w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 05/2013 Burmistrza Nowego Warpna z dnia 15 stycznia 2013 roku w sprawie przyjęcia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Nowym Warpnie
Na podstawie art.33 ust.2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2020 roku poz. 713 ze. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1. W Regulaminie Organizacyjnym stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 05/2013 wprowadza się następujące zmiany:
1) W § 22 dodaje się ust.3 o treści:
„3. Pracownik Ogólno-Administracyjny jest pracownikiem Referatu Ogólno-Administracyjnego i podlega Sekretarzowi, a do jego obowiązków należy:
1) prowadzenie spraw z zakresu promocji Gminy Nowe Warpno:
a) przygotowywanie strategii i planów promocji Gminy,
- opracowywanie i rozpowszechnianie materiałów promocyjnych,
- promowanie potencjału Gminy w kraju i zagranicą,
- koordynowanie działań o charakterze promocyjnym prowadzonych przez jednostki organizacyjne,
- przygotowywanie i obsługa imprez organizowanych lub współorganizowanych przez Gminę, a także:
- koordynowanie prac podejmowanych w tym obszarze przez jednostki organizacyjne,
- podejmowanie działań służących pozyskiwaniu środków finansowych z funduszy Unii Europejskiej na realizację zadań związanych z promocją gminy,
- współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego i innymi organizacjami;
b) informacji, w tym m.in.:
- redakcja i aktualizacja informacji zamieszczanych na stronie internetowej Gminy oraz informacji publikowanych w Biuletynie Informacji Publicznej, a także współpraca w tym zakresie z jednostkami organizacyjnymi Gminy,
- współpraca z mediami, w tym m.in. poprzez: bieżące informowanie dziennikarzy o ważnych wydarzeniach w działalności gminy, utrzymywanie stałych kontaktów z przedstawicielami mediów, organizowanie konferencji prasowych oraz kreowanie pozytywnego wizerunku Gminy,
- przygotowywanie i oddawanie do publikacji materiałów prasowych dotyczących Gminy,
- przygotowywanie i udzielanie, w porozumieniu z Burmistrzem, informacji związanych z działalnością Gminy,
- gromadzenie i analizowanie artykułów prasowych oraz audycji radiowych i telewizyjnych dotyczących Gminy,
- prowadzenie fotograficznej i filmowej dokumentacji najważniejszych wydarzeń w życiu gminy,
- współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego i innymi organizacjami,
- informacyjna obsługa kontaktów międzynarodowych,
- prowadzenie kroniki gminy;
c) współpracy zagranicznej, w tym m.in.:
- promowanie potencjału Gminy za granicą,
- inicjowanie i koordynowanie działań związanych ze współpracą gminy z zagranicą,
- rozwijanie różnych form współpracy Gminy z regionami partnerskimi oraz kreowanie współpracy partnerskiej,
- obsługa kontaktów międzynarodowych, a także koordynowanie działań podejmowanych w tym obszarze przez jednostki organizacyjne Gminy,
d) przygotowywanie i prowadzenie ewidencji umów związanych z działem promocji,
2) Prowadzenie spraw związanych z biurem rady:
a) prowadzeniu spraw organizacyjnych i obsługa techniczno-biurowa związana z działalnością Rady, przewodniczącego rady, radnych radnym, w tym:
- zapewnienie prawidłowego przygotowania materiałów na sesję Rady Miejskiej oraz dostarczenie ich radnym,
- organizowanie sesji rady i posiedzeń,
- protokołowanie sesji, posiedzeń, zebrań i spotkań,
- prowadzenie spraw związanych z obsługą posiedzeń komisji Rady Miejskiej
b) obsługa narad organizowanych przez burmistrza,
c) przekazywanie do realizacji uchwał właściwym jednostkom organizacyjnym gminy lub pracownikom merytorycznym w urzędzie, oraz nadawanie numeracji i uchwał po sesji, przygotowanie listy diet radnych i przewodniczących jednostek pomocniczych do wypłat
d) przekazywanie do realizacji wniosków komisji, interpelacji, zapytań i wniosków radnych,
3) Podejmowanie działań służących pozyskiwaniu środków finansowych z funduszy Unii Europejskiej na realizację zadań związanych z potrzebami Gminy.
4) Prowadzenie spraw związanych z przetargami publicznymi prowadzonymi przez Gminę Nowe Warpno.
2) Ulega wykreśleniu § 32.
§ 2. W Schemacie Organizacyjny Urzędu Gminy w Nowym Warpnie, stanowiący załącznik do Zarządzenia Nr 05/2013 Burmistrza Nowego Warpna z dnia 15 stycznia 2013 roku w sprawie przyjęcia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Nowym Warpnie, dokonuje się następujących zmian:
1) „Referat Ogólno-Administracyjny” – 3 etaty,
2) Wykreśla się „Dział Promocji” – 1 etat.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2020 r. i podlega ogłoszeniu w sposób zwyczajowo Przyjęty w Gminie na tablicy ogłoszeń.
Burmistrz Nowego Warpna
Jarosław Burba
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Krystian Lamparski Data wytworzenia:
15 lut 2022
Osoba dodająca informacje
Informatyk Data publikacji:
15 lut 2022, godz. 12:57
Osoba aktualizująca informacje
Informatyk Data aktualizacji:
15 lut 2022, godz. 12:57