Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Nowe Warpno

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

049 w sprawie powołania i nadania regulaminu pracy komisji przetargowej do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz do badania i oceny ofert złożonych w przetargu nieograniczonym na roboty budowlane pn.: Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej w ciągu ulic Warszawska, Żeromskiego, Welletów, Kilińskiego oraz wykonanie chodników z kostki betonowej w ciągu ulic Warszawskiej i Żeromskiego w Nowym Warpnie

ZARZĄDZENIE NR 049/2011
 

Burmistrza Gminy Nowe Warpno
z dnia 30 marca 2011 roku


w sprawie powołania i nadania regulaminu pracy komisji przetargowej do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz do badania i oceny ofert złożonych w przetargu nieograniczonym na roboty budowlane pn.: Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej w ciągu ulic Warszawska, Żeromskiego, Welletów, Kilińskiego oraz wykonanie chodników z kostki betonowej w ciągu ulic Warszawskiej i Żeromskiego w Nowym Warpnie
 

Na podstawie art. 19 ust. 2 oraz art. 21 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo o zamówieniach publicznych ( Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm. z 2011 Nr 28, poz.143), - zarządzam, co następuje:

 

§ 1. Powołuję komisję przetargową do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz do badania i oceny ofert złożonych w przetargu nieograniczonym na roboty budowlane pn.: Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej w ciągu ulic Warszawska, Żeromskiego, Welletów, Kilińskiego oraz wykonanie chodników z kostki betonowej w ciągu ulic Warszawskiej i Żeromskiego w Nowym Warpnie, w składzie:
1)  Wiesław Jankowski– przewodniczący komisji,
2)  Katarzyna Jaguszewska – sekretarz,
3)  Halina Utrata –członek komisji
4)  Zofia sawińska - członek komisji


§ 2. Do zadań komisji przetargowej należy:
1) ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz badanie i ocena ofert,
2) rozpatrywanie ważnych ofert i wybór oferty najkorzystniejszej zgodnie z kryteriami przyjętymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
3) przesłanie zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty do wykonawców,
4) sporządzenie protokołu postępowania.


§ 3. Komisja działa na podstawie regulaminu pracy komisji przetargowej, który stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia


§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 
Burmistrz Gminy Nowe Warpno
Władysław  Kiraga

 

Załącznik do zarządzenia Nr 049/2011 Burmistrza Gminy Nowe Warpno z dnia 25.03.2011 r.


Regulamin pracy komisji przetargowej do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz do badania i oceny ofert złożonych w przetargu nieograniczonym na roboty budowlane pn.: Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej w ciągu ulic Warszawska, Żeromskiego, Welletów, Kilińskiego oraz wykonanie chodników z kostki betonowej w ciągu ulic Warszawskiej i Żeromskiego w Nowym Warpnie.


§ 1. Ustalam regulamin pracy komisji przetargowej do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz do badania i oceny ofert złożonych w przetargu nieograniczonym na roboty budowlane pn.: Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej w ciągu ulic Warszawska, Żeromskiego, Welletów, Kilińskiego oraz wykonanie chodników z kostki betonowej w ciągu ulic Warszawskiej i Żeromskiego w Nowym Warpnie.


§ 2. Ilekroć w regulaminie jest mowa o:
1) kierowniku zamawiającego – należy przez to rozumieć Burmistrza Gminy Nowe Warpno,
2) komisji – należy przez to rozumieć komisję przetargową do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz do badania i oceny ofert złożonych w przetargu nieograniczonym na roboty budowlane pn.: Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej w ciągu ulic Warszawska, Żeromskiego, Welletów, Kilińskiego oraz wykonanie chodników z kostki betonowej w ciągu ulic Warszawskiej i Żeromskiego w Nowym Warpnie.
3) ustawie – należy przez to rozumieć ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo o zamówieniach publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm. z 2011 Nr 28, poz.143),
4) zamawiającym – należy przez to rozumieć Gminę Nowe Warpno.


§ 3. 1. Komisja może wykonywać czynności związane z przeprowadzeniem zamówienia przy obecności conajmniej połowy jej składu w tym przewodniczącego.
2. W razie nieobecności na posiedzeniu komisji sekretarza komisji, kierownik zamawiającego powierza funkcję sekretarza jednemu z członków komisji.
3. Jeżeli dokonanie określonych czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia wymaga specjalnych wiadomości, kierownik zamawiającego z własnej inicjatywy lub na wniosek, może powołać biegłego.


§ 4. 1. Przewodniczący komisji wyklucza z prac komisji członka komisji, jeżeli:
a) ubiega się o udzielenie zamówienia,
b) pozostaje w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub jest związany z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c) przed upływem 3 lat od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia pozostawał w stosunku pracy lub zlecenia z wykonawcą lub był członkiem organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
d) pozostaje z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności tych osób,
e) został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych.
2. Członkowie komisji wykonujący czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia składają, pod rygorem odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania, pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w ust. l.
3. O wyłączeniu członka komisji Przewodniczący komisji informuje kierownika zamawiającego.
4. Wobec przewodniczącego komisji wyłączeń dokonuje kierownik zamawiającego.
5. W miejsce wyłączonego członka komisji kierownik zamawiającego może powołać nowego.


§ 5. Zadania poszczególnych członków komisji:
l. Do zadań przewodniczącego komisji należy prowadzenie postępowania zgodnie z ustawą, a w szczególności:
 a) odbieranie od członków komisji oświadczeń, o których mowa w §4 ust. 2,
 b) wyłączanie członków komisji podlegających wyłączeniu,
 c) informowanie o wyłączeniach kierownika zamawiającego,
 d) wyznaczanie terminów posiedzeń komisji,
 e) prowadzenie posiedzeń komisji,
 f) podział prac między członków komisji,
 g) nadzorowanie nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji,
 h) informowanie kierownika zamawiającego o przebiegu prac komisji,
 i) wnioskowanie do kierownika zamawiającego o powołanie biegłego.
2. Do zadań sekretarza komisji należy w szczególności prowadzenie całej dokumentami z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z aktami prawa.


§ 6. Komisja w szczególności:
 a) dokonuje otwarcia ofert,
 b) bada czy wykonawca biorący udział w postępowaniu nie podlega wykluczeniu,
 c) bada oferty wykonawców niewykluczonych,
 d) w przypadkach określonych w ustawie zwraca się z wnioskiem do kierownika zamawiającego o wykluczenie wykonawcy lub odrzucenie oferty,
 e) ocenia oferty niepodlegające odrzuceniu,
 f) dokonuje wyboru oferty najkorzystniejszej i przedkłada ją kierownikowi zamawiającego
 do zatwierdzenia lub występuje z wnioskiem do kierownika zamawiającego o unieważnienie postępowania, jeżeli zaistniały okoliczności przewidziane w ustawie,
 g) zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty,
 h) przyjmuje i analizuje wniesione protesty, przygotowuje projekty odpowiedzi oraz przedkłada je kierownikowi zamawiającego do akceptacji.


§ 7. 1. Oferty składane są przez wykonawców w sekretariacie Urzędu Gminy Nowe Warpno.
2. Złożona w sekretariacie oferta zostanie opieczętowana pieczątką wpływu z data i godziną złożenia i bez otwierania zostanie przekazana sekretarzowi komisji.
3. Publiczne otwarcie ofert odbywa się w miejscu, dniu i godzinie podanej w ogłoszeniu w kolejności ich złożenia.


§ 8. Komisja ze swoich czynności sporządza protokół zgodnie z ustawą i rozporządzeniami wykonawczymi.


§ 9. Członkowie komisji ponoszą odpowiedzialność za nieprzestrzeganie ustawy oraz niniejszych zasad przy udzielaniu zamówień publicznych.

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mirosław Tokarski

Data wytworzenia:
24 mar 2011

Osoba dodająca informacje

Mirosław Tokarski

Data publikacji:
18 maj 2011, godz. 13:26

Osoba aktualizująca informacje

Mirosław Tokarski

Data aktualizacji:
18 maj 2011, godz. 13:26