Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Nowe Warpno
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Mapa serwisu

Gmina Nowe Warpno

|--- Dane

|--- Ochrona danych osobowych

Organa

|--- Burmistrz Nowego Warpna

|--- Sekretarz Gminy

|--- Skarbnik Gminy

|--- Wydziały

|--- Rada - dane archiwalne

|--- Komisje Rady Miejskiej - dane archiwalne

|--- Zadania i kompetencje

|--- Oświadczenia majątkowe

      |--- oświadczenia 2019

            |--- osoby wydające decyzje w imieniu burmistrza

                  |--- Brygert Iwona - inspektor ds. podatków

                  |--- Mazgaj Ewelina - referent ds. świadczeń rodzinnych

                  |--- Różek Wioletta - pracownik socjalny

            |--- osoby na stanowiskach kierowniczych

                  |--- Twarowska Anna - Dyrektor Gminnej Biblioteki Publicznej w Nowym Warpnie

                  |--- Szybka Teresa - Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej

                  |--- Szumska Alicja - Dyrektor Przedszkola "Złota Rybka" w Nowym Warpnie

                  |--- Rogowski Robert - Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej w Nowym Warpnie

                  |--- Makowska Romana - Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego

                  |--- Igielska Anna - Dyrektor Szkoły Podstawowej w Nowym Warpnie

                  |--- Andruszkiewicz Bożena - p.o. Dyrektora Zakładu Gospodarki Komunalnej w Nowym Warpnie

            |--- sekretarz gminy

            |--- skarbnik gminy

            |--- burmistrz

            |--- przewodniczący rady

            |--- radni

                  |--- Żurowska Joanna - radna Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

                  |--- Wnuk Mariusz - radny Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

                  |--- Tymosz Marta - radna Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

                  |--- Szwebel Łukasz - radny Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

                  |--- Szarzec Przemysław - radny Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

                  |--- Szostak Bożena - radna Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

                  |--- Rokaszewski Andrzej - radny Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

                  |--- Moskal Iwona - radna Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

                  |--- Krukowski Grzegorz - radny Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

                  |--- Krasnodębska Magdalena - radna Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

                  |--- Kolatowski Konrad - radny Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

                  |--- Kasierski Marek - radny Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

                  |--- Jaguszewska Grażyna - radna Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

                  |--- Ignaciuk Barłomiej - radny Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

                  |--- Gotfryd Jolanta - radna Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

      |--- oświadczenia 2018

            |--- osoby wydające decyzje w imieniu burmistrza gminy

                  |--- Różek Wioletta - pracownik socjalny

                  |--- Mazgaj Ewelina - referent ds. świadczeń rodzinnych

                  |--- Jaguszewska Katarzyna - inspektor ds. podatków

            |--- osoby na stanowiskach kierowniczych

                  |--- Szybka Teresa - Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej

                  |--- Szumska Alicja - Dyrektor Przedszkola "Złota Rybka" w Nowym Warpnie

                  |--- Makowska Romana - Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego

                  |--- Igielska Anna - Dyrektor Szkoły Podstawowej w Nowym Warpnie

                  |--- Burba Jarosław - Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej w Nowym Warpnie

                  |--- Bednarska Maria - Dyrektor Gminnej Biblioteki Publicznej w Nowym Warpnie

                  |--- Andruszkiewicz Bożena - p.o. Dyrektora Zakładu Gospodarki Komunalnej w Nowym Warpnie

            |--- sekretarz gminy

            |--- skarbnik gminy

            |--- z-ca burmistrza

            |--- burmistrz

            |--- przewodniczący rady

                  |--- VIII kadencja

                  |--- VII kadencja

            |--- radni

                  |--- VIII kadencja

                        |--- Żurowska Joanna - radna Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

                        |--- Wnuk Mariusz - radny Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

                        |--- Tymosz Marta - radna Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

                        |--- Szwebel Łukasz - radny Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

                        |--- Szostak Bożena - radna Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

                        |--- Szarzec Przemysław - radny Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

                        |--- Rokaszewski Andrzej - radny Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

                        |--- Moskal Iwona - radna Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

                        |--- Krukowski Grzegorz - radny Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

                        |--- Kolatowski Konrad - radny Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

                        |--- Kasierski Marek - radny Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

                        |--- Jaguszewska Grażyna - radna Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

                        |--- Ignaciuk Barłomiej - radny Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

                        |--- Gotfryd Jolanta - radna Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

                  |--- VII kadencja

                        |--- Czerwińska-Twarowska Krystyna - radna Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

                        |--- Gotfryd Jolanta - radna Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

                        |--- Kasierski Marek - radny Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

                        |--- Kobuszyńska Maria - radna Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

                        |--- Kolatowski Konrad - radny Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

                        |--- Kowalska Helena - radna Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

                        |--- Krajewski Mirosław - radny Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

                        |--- Krukowski Grzegorz - radny Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

                        |--- Kryger Mateusz - radny Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

                        |--- Moskal Iwona - radna Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

                        |--- Rola Augustyn - radny Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

                        |--- Różański Marcin - radny Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

                        |--- Szmidt Krzysztof - radny Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

                        |--- Szostak Bożena - radna Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

      |--- oświadczenia 2017

            |--- radni

                  |--- Czerwińska-Twarowska Krystyna - radna Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

                  |--- Gotfryd Jolanta - radna Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

                  |--- Kasierski Marek - radny Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

                  |--- Kobuszyńska Maria - radna Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

                  |--- Kolatowski Konrad - radny Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

                  |--- Kowalska Helena - radna Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

                  |--- Krajewski Mirosław - radny Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

                  |--- Krukowski Grzegorz - radny Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

                  |--- Kryger Mateusz - radny Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

                  |--- Moskal Iwona - radna Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

                  |--- Rola Augustyn - radny Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

                  |--- Różański Marcin - radny Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

                  |--- Szmidt Krzysztof - radny Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

                  |--- Szostak Bożena - radna Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

            |--- przewodniczący rady

            |--- burmistrz

            |--- z-ca burmistrza

            |--- skarbnik gminy

            |--- sekretarz gminy

            |--- osoby na stanowiskach kierowniczych

                  |--- Szybka Teresa - Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej

                  |--- Szumska Alicja - Dyrektor Przedszkola "Złota Rybka" w Nowym Warpnie

                  |--- Ryszewska Stanisława - Dyrektor Zespołu Szkół w Nowym Warpnie

                  |--- Makowska Romana - Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego

                  |--- Igielska Anna - Dyrektor Szkoły Podstawowej w Nowym Warpnie

                  |--- Burba Jarosław - Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej w Nowym Warpnie

            |--- osoby wydające decyzje w imieniu burmistrza gminy

                  |--- Ewelina Mazgaj - referent d.s. świadczeń rodzinnych

                  |--- Katarzyna Jaguszewska - inspektor ds. podatków

                  |--- Marzena Kłosińska - podinspektor d.s. świadczeń rodzinnych

                  |--- Wioletta Różek - pracownik socjalny

      |--- oświadczenia 2016

            |--- radni

            |--- przewodniczący rady

            |--- burmistrz

            |--- z-ca burmistrza

            |--- skarbnik gminy

            |--- sekretarz gminy

            |--- osoby na stanowiskach kierowniczych

                  |--- Burba Jarosław - Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej w Nowym Warpnie

                  |--- Makowska Romana - Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego

                  |--- Ryszewska Stanisława - Dyrektor Zespołu Szkół w Nowym Warpnie

                  |--- Szumska Alicja - Dyrektor Przedszkola "Złota Rybka" w Nowym Warpnie

                  |--- Szybka Teresa - Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej

            |--- osoby wydające decyzje w imieniu burmistrza gminy

                  |--- Martyna Mucha - podinspektor d.s. świadczeń rodzinnych

                  |--- Marzena Kłosińska - podinspektor d.s. świadczeń rodzinnych

                  |--- Katarzyna Jaguszewska - inspektor ds. podatków

                  |--- Wioletta Różek - pracownik socjalny

      |--- oświadczenia 2015

            |--- radni

            |--- przewodniczący rady

            |--- burmistrz

            |--- z-ca burmistrza

            |--- skarbnik gminy

            |--- sekretarz gminy

            |--- osoby na stanowiskach kierowniczych

            |--- osoby wydające decyzje w imieniu burmistrza gminy

      |--- oświadczenia 2014

            |--- radni

            |--- przewodniczący rady

            |--- burmistrz

            |--- z-ca burmistrza

                  |--- Tokarski Mirosław - z-ca Burmistrza Nowego Warpna

            |--- skarbnik gminy

                  |--- Jędrzejczak Jolanta - skarbnik gminy

            |--- sekretarz gminy

                  |--- Utrata Halina - Sekretarz Gminy Nowe Warpno

            |--- osoby na stanowiskach kierowniczych

                  |--- Burba Jarosław - Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej w Nowym Warpnie

                  |--- Makowska Romana - Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego

                  |--- Ryszewska Stanisława - Dyrektor Zespołu Szkół w Nowym Warpnie

                  |--- Szumska Alicja - Dyrektor Przedszkola \"Złota Rybka\" w Nowym Warpnie

                  |--- Szybka Teresa - Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej

            |--- osoby wydające decyzje w imieniu burmistrza gminy

                  |--- Katarzyna Jaguszewska - inspektor ds. podatków

                  |--- Martyna Mucha - podinspektor d.s. świadczeń rodzinnych

                  |--- Wioletta Różek - pracownik socjalny

      |--- oświadczenia 2013

            |--- radni

            |--- przewodniczący rady

            |--- burmistrz

            |--- z-ca burmistrza

            |--- skarbnik gminy

            |--- sekretarz gminy

            |--- osoby na stanowiskach kierowniczych

                  |--- Burba Jarosław - Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej w Nowym Warpnie

                  |--- Makowska Romana - Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego

                  |--- Ryszewska Stanisława - Dyrektor Zespołu Szkół w Nowym Warpnie

                  |--- Szumska Alicja - Dyrektor Przedszkola \"Złota Rybka\" w Nowym Warpnie

                  |--- Szybka Teresa - Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej

            |--- osoby wydające decyzje w imieniu burmistrza gminy

                  |--- Wioletta Różek - pracownik socjalny

                  |--- Martyna Mucha - podinspektor d.s. świadczeń rodzinnych

                  |--- Katarzyna Jaguszewska - inspektor ds. podatków

      |--- oświadczenia 2012

            |--- radni

            |--- przewodniczący rady

            |--- burmistrz

            |--- z-ca burmistrza

            |--- skarbnik gminy

            |--- sekretarz gminy

            |--- kierownicy jednostek organizacyjnych

                  |--- Szybka Teresa - Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej

                  |--- Szumska Alicja - Dyrektor Przedszkola \"Złota Rybka\" w Nowym Warpnie

                  |--- Ryszewska Stanisława - Dyrektor Zespołu Szkół w Nowym Warpnie

                  |--- Burba Jarosław - Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej w Nowym Warpnie

                  |--- Makowska Romana - Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego

            |--- osoby wydające decyzje w imieniu burmistrza gminy

                  |--- Wioletta Różek - pracownik socjalny

                  |--- Martyna Mucha - referent d.s. świadczeń rodzinnych

                  |--- Katarzyna Jaguszewska - inspektor ds. podatków

      |--- oświadczenia 2011

            |--- radni

            |--- przewodniczący rady

            |--- burmistrz

            |--- z-ca burmistrza

            |--- skarbnik gminy

            |--- sekretarz gminy

            |--- kierownicy jednostek organizacyjnych

            |--- osoby wydające decyzje w imieniu burmistrza gminy

      |--- oświadczenia 2010

            |--- radni - pierwsze oświadczenia majątkowe radnych VI kadencji

            |--- radni

            |--- przewodniczący rady

            |--- burmistrz

            |--- z-ca burmistrza

            |--- skarbnik gminy

            |--- sekretarz gminy

            |--- kierownicy jednostek organizacyjnych

            |--- osoby wydające decyzje w imieniu burmistrza gminy

      |--- oświadczenia 2009

            |--- przewodniczący rady

            |--- burmistrz

            |--- sekretarz gminy

            |--- osoby wydające decyzje administracyjne w imieniu burmistrza

            |--- radni

            |--- kierownicy jednostek organizacyjnych

            |--- z-ca burmistrza

            |--- skarbnik

      |--- oświadczenia 2008

            |--- osoby wydające decyzje administracyjne w imieniu burmistrza

            |--- kierownicy jednostek organizacyjnych

                  |--- Makowska Romana - Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego

            |--- skarbnik gminy

            |--- sekretarz gminy

            |--- z-ca burmistrza

            |--- burmistrz

            |--- radni

            |--- przewodniczący rady

      |--- oświadczenia 2007

            |--- osoby wydające decyzje administracyjne w imieniu burmistrza

            |--- kierownicy jednostek organizacyjnych

            |--- skarbnik gminy

            |--- sekretarz gminy

            |--- z-ca burmistrza

            |--- burmistrz

            |--- radni

            |--- przewodniczący rady

      |--- Oświadczenia 2006

            |--- z-ca burmistrza

            |--- radni

            |--- przewodniczący rady

            |--- burmistrz gminy

            |--- sekretarz gminy

      |--- Oświadczenia 2005

            |--- Kierownicy Jednostek Samorządowych

            |--- Radni

            |--- Pracownicy Urzędu Gminy

            |--- Skarbnik

            |--- z-ca Burmistrza Gminy

            |--- Burmistrz Gminy

      |--- Oświadczenia 2004

            |--- Radni

            |--- Kierownicy Jednostek Organizacyjnych Gminy

            |--- Pracownicy Urzędu Gminy

      |--- Oświadczenia 2002 r.

            |--- Radni

            |--- Kierownicy Jednostek Organizacyjnych Gminy

            |--- Pracownicy Urzędu Gminy

      |--- Oświadczenia 2003 r.

            |--- Radni

            |--- Skarbnik Gminy

            |--- Pracownicy Urzędu Gminy

            |--- Kierownicy Jednostek Organizacyjnych Gminy

                  |--- Teresa Szybka Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej

                  |--- Elżbieta Kret Dyrektor Zespołu Szkół w Nowym Warpnie

                  |--- Janusz Chęciński - Dyrektor Zakładu Gospodarki Komunalnej

Prawo lokalne

|--- Statut

      |--- Projekt

|--- Regulamin Urzędu Gminy

|--- Podatki i opłaty

      |--- Formularze podatkowe obowiązujące od 01.07.2019 r.

      |--- podatki i opłaty lokalne na rok 2019

      |--- podatki i opłaty lokalne na rok 2018

      |--- podatki i opłaty lokalne na rok 2017

      |--- FORMULARZE PODATKOWE OD 2016 rok

      |--- podatki i opłaty lokalne na rok 2016

      |--- FORMULARZE PODATKOWE OD 2015 rok

      |--- podatki i opłaty lokalne na rok 2015

      |--- podatki i opłaty lokalne na rok 2014

      |--- FORMULARZE PODATKOWE OD 2013 rok

      |--- podatki i opłaty lokalne na rok 2013

      |--- podatki i opłaty lokalne na rok 2012

      |--- podatki i opłaty lokalne na rok 2011

      |--- podatki i opłaty lokalne na rok 2010

      |--- FORMULARZE PODATKOWE NA 2011 rok

      |--- podatki i opłaty lokalne na rok 2009

      |--- podatki i opłaty lokalne na rok 2008

      |--- podatki i opłaty lokalne na rok 2007

      |--- Podatki i opłaty lokalne 2006 rok

|--- Strategia rozwoju

|--- Zarządzenia

      |--- zarządzenia 2019

      |--- zarządzenia 2018

      |--- zarządzenia 2017

      |--- zarządzenia 2016

      |--- zarządzenia 2015

      |--- zarządzenia 2014

      |--- zarządzenia 2013

      |--- zarządzenia 2012

      |--- zarządzenia 2011

      |--- zarządzenia 2010

      |--- zarządzenia 2009

      |--- zarządzenia 2008

      |--- Zarządzenia 2007

      |--- Zarządzenia 2006

      |--- Zarządzenia 2005

      |--- Zarządzenia 2004

            |--- Nr 62 przeskoczony

      |--- Zarządzenie 2003

      |--- Zarządzenia 2002

|--- Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków

|--- Raport o stanie gminy

Rada Miejska - archiwum

|--- Uchwały

      |--- uchwały 2018

      |--- uchwały 2017

      |--- uchwały 2016

      |--- uchwały 2015

      |--- uchwały 2014

      |--- uchwały 2013

      |--- uchwały 2012

      |--- Uchwały 2011

      |--- Uchwały 2010

      |--- Uchwały 2009

      |--- Uchwały 2008

      |--- Uchwały 2007

      |--- Uchwały 2006

            |--- V kadencja

                  |--- III sesja

            |--- Sesja Nr XLVII

            |--- Sesja Nr XLVI

            |--- Sesja Nr XLV

            |--- Sesja XLIV

            |--- Sesja XLIII

            |--- Sesja XLII

            |--- Sesja Nr XLI

            |--- Sesja Nr XL

            |--- Sesja XXXIX

      |--- Uchwały 2005

            |--- Sesja XXXVIII

            |--- Sesja XXXVII

            |--- Sesja XXXVI

            |--- Sesja XXXV

            |--- Sesja XXXIV

            |--- Sesja XXXIII

            |--- Sesja XXXII

            |--- Sesja XXXI

            |--- Sesja XXX

            |--- Sesja XXVIII

            |--- Sesja XXVII

      |--- Uchwały 2004

            |--- Sesja XXVI

            |--- Sesja XXV/2004

            |--- Sesja XXIV

            |--- Sesja XXIII

            |--- Sesja XXII

            |--- Sesja XXI

            |--- Sesja XX

            |--- Sesja XIX/2004

            |--- Sesja XVIII

            |--- Sesja XVII

            |--- Sesja XVI

            |--- Sesja XV

      |--- Uchwały 2002

            |--- Kadencja IV

      |--- Uchwały 2003

            |--- Sesja VII 2003 r.

            |--- Sesja VI 2003 r.

            |--- Sesja IX 2003 r.

            |--- Sesja VIII 2003 r.

|--- Protokoły Sesji

      |--- VI Kadencja 2010-2014

            |--- 2014

            |--- 2013

            |--- 2012

            |--- 2011

            |--- 2010

      |--- V Kadencja 2006-2010

            |--- 2010

            |--- 2009

            |--- 2008

            |--- 2007

|--- Porządek Sesji

      |--- rok 2018

      |--- rok 2017

      |--- rok 2016

      |--- rok 2015

      |--- rok 2014

      |--- rok 2013

      |--- rok 2012

      |--- rok 2011

      |--- rok 2010

      |--- rok 2009

      |--- rok 2008

|--- Dyżury Radnych

|--- Komisja Rewizyjna

      |--- rok 2012

System Rada

|--- Radni

|--- Komisje

|--- Głosowania

|--- Interpelacje

|--- Kalendarz posiedzeń

|--- Sesje Rady

|--- Protokoły

|--- Uchwały

|--- Projekty uchwał

Przetargi i konkursy

|--- Przetargi na zbycie, dzierżawę nieruchomości i majątku ruchomego

      |--- rok 2018

      |--- rok 2017

      |--- rok 2016

      |--- rok 2015

      |--- rok 2014

            |--- informacje o wynikach przetargu

            |--- ogłoszenia o przetargach

      |--- rok 2012

            |--- informacje o wynikach przetargu

            |--- ogłoszenia o przetargach

      |--- rok 2011

            |--- ogłoszenia o przetargach

            |--- informacje o wynikach przetargów

      |--- rok 2010

            |--- informacje o wynikach przetargów

            |--- ogłoszenia o przetargach

      |--- rok 2009

            |--- ogłoszenia o przetargach

            |--- informacje o wynikach przetargów

|--- Wykazy nieruchomości

      |--- rok 2019

      |--- rok 2018

      |--- rok 2017

      |--- rok 2016

      |--- rok 2015

      |--- rok 2014

      |--- rok 2013

      |--- rok 2012

      |--- rok 2011

      |--- rok 2009

      |--- rok 2008

      |--- rok 2007

|--- Konkursy na stanowiska urzędnicze

      |--- konkursy w roku 2019

      |--- konkursy w roku 2018

      |--- konkursy w roku 2017

      |--- konkursy w roku 2015

      |--- konkursy w roku 2012

      |--- konkursy w roku 2011

      |--- konkursy w roku 2010

      |--- konkursy w roku 2009

|--- Konkursy inne

|--- Zamówienia publiczne

|--- Zamówienia publiczne do 30 000 Euro

Studium i inne opracowania

|--- Studium uwarunkowań i kierunków rozwoju

      |--- studium

            |--- 2B-kierunki rozwoju, rysunki

            |--- 2A-uwarunkowania rozwoju, rysunki

|--- Gminny program opieki nad zabytkami Gminy Nowe Warpno na lata 2008-2012

Gminna Biblioteka Publiczna w Nowym Warpnie

|--- Sprawozdania

      |--- Sprawozdania finansowe

Gospodarka Odpadami

|--- Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych

|--- Uchwały Rady Miejskiej dotyczące gospodarki odpadami

|--- Deklaracje

|--- Harmonogram odbioru odpadów

|--- Informacje

|--- Zasady segregacji odpadów komunalnych

Informacje

|--- Jednostki pomocnicze

      |--- Wybory sołtysa i rady sołeckiej

|--- Jak załatwić sprawę

      |--- Referat Świadczeń Rodzinnych

      |--- Referat ds Gospodarki Przestrzennej i Komunalnej

      |--- Referat Ogólno-Administracyjny

            |--- Działalność gospodarcza

            |--- Koncesje alkoholowe

      |--- Urząd Stanu Cywilnego

            |--- Meldunek

      |--- Referat Rolnictwa i Ochrony Środowiska

            |--- Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami

|--- Jednostki organizacyjne

|--- Obwieszczenia, ogłoszenia oraz komunikaty

      |--- Wybory na posłów do Parlamentu Europejskiego

      |--- Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

|--- Udostępnianie świetlic

|--- Regulamin kąpieliska "Nad Jeziorem Nowowarpieńskim"

|--- Opłata miejscowa

      |--- Wzory dokumentów w wersji Word

|--- Nieodpłatna Pomoc Prawna w Powiecie Polickim

|--- Wykaz decyzji o warunkach zabudowy wygaszonych z mocy art. 546 ustawy Prawo Wodne

|--- Stypendia

      |--- Stypendium szkolne

|--- Organizacje pozarządowe

      |--- Program współpracy

            |--- rok 2016

            |--- rok 2015

            |--- rok 2014

            |--- rok 2013

            |--- rok 2012

            |--- rok 2011

      |--- Wyniki konkursów ofert

      |--- Sprawozdania

      |--- Uchwały dot. konsultacji z organizacjami pozarządowymi

      |--- Konsultacje

            |--- 2019

            |--- 2018

            |--- 2017

            |--- 2016

            |--- 2015

            |--- 2014

            |--- 2013

            |--- 2012

            |--- 2011

      |--- Oferty na realizację zadania publicznego z pominięciem otwartego konkursu ofert

            |--- rok 2010

            |--- rok 2011

            |--- rok 2012

            |--- rok 2013

            |--- rok 2019

            |--- rok 2018

            |--- rok 2017

            |--- rok 2016

            |--- rok 2015

            |--- rok 2014

      |--- Druki dla organizacji pozarządowych

      |--- uchwały

      |--- konkursy

|--- Ochrona środowiska i rolnictwo

      |--- Ogłoszenia inne

      |--- Rolnictwo

      |--- Rejestry Środowiskowe

            |--- Decyzje środowiskowe

                  |--- 2013

                  |--- 2012

                        |--- Kompleks zabudowy rekreacyjnej (6 budynków) oraz jednorodzinnej (33 budynki) wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działkach nr 405/1 do 405/13 obręb Brzózki, gm. Nowe Warpno

                        |--- Kompleks zabudowy jednorodzinnej (33 budynki) wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działkach nr 406/1 - 406/12 obręb Brzózki gm. Nowe Warpno

                        |--- Wykorzystanie energii ze źródeł odnawialnych poprzez budowę farmy fotowoltaicznej w gminie Nowe Warpno

            |--- Obszar Natura 2000

                  |--- 2012

                        |--- Wykorzystanie energii ze źródeł odnawialnych poprzez budowę farmy fotowoltaicznej w gminie Nowe Warpno

      |--- Prawo lokalne w sprawach ochrony środowiska

      |--- Zawiadomienia dotyczące ochrony środowiska

      |--- Koła łowieckie

            |--- Szczecińskie Koło Łowieckie "Bór"

                  |--- Polowania zbiorowe

            |--- Koło Łowieckie "Kania" w Szczecinie

                  |--- Polowania zbiorowe

            |--- Koło Łowieckie "Sokół" w Szczecinie

                  |--- Polowania zbiorowe

      |--- Konsultacje społeczne

            |--- Projekt Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Nowe Warpno na lata 2018-2021 z uwzględnieniem perspektywy na lata 2022-2025

            |--- Projekt Rozporządzenia Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Szczecinie w sprawie ustalenia warunków korzystania z wód zlewni Międzyodrze - Zalew Szczeciński - wyspy Wolin i Uznam wraz z projektem Prognozy oddziaływania tego dokumentu na środowisko w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko

|--- Udostępnienie informacji publicznej

      |--- Ponowne wykorzystywanie

|--- Rejestry i Ewidencje

      |--- Elektroniczny Rejestr Instytucji Kultury

|--- Budżet

      |--- budżet 2019

      |--- budżet 2018

      |--- budżet 2017

      |--- budżet 2016

      |--- budżet 2015

      |--- budżet 2014

      |--- budżet 2013

      |--- budżet 2012

      |--- budżet 2011

      |--- budżet 2010

      |--- budżet 2009

      |--- budżet 2008

      |--- budżet 2007

      |--- Budżet 2006

      |--- Budżet 2004

            |--- Sesja XVIII

            |--- Sesja XVII

      |--- Budżet 2003

      |--- Budżet 2002

|--- Petycje

      |--- 2018

      |--- 2019

|--- Wybory

      |--- 2019

            |--- 28.07.2019 - wybory do walnych zgromadzeń izb rolniczych

            |--- 23.06.2019 - wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Nowym Warpnie

                  |--- protokoły

            |--- 26.05.2019 - wybory posłów do Parlamentu Europejskiego

                  |--- Protokoły głosowania

      |--- 2018

            |--- 21.10.2018 - wybory samorządowe

                  |--- Protokoły

                        |--- Gminna Komisja Wyborcza w Nowym Warpnie

                        |--- Obwodowa Komisja Nr 2 w Brzózkach

                        |--- Obwodowa Komisja Nr 1 w Nowym Warpnie

      |--- 2015

            |--- 25 październik 2015 r. - wybory do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej

            |--- 06 września 2015 r. - ogólnokrajowe referendum

            |--- 31 maja 2015 r. - wybory do Rady Powiatowej Zachodniopomorskiej Izby Rolniczej w powiecie polickim

            |--- 10 maja 2015 r. - wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej

      |--- 2014

            |--- 16.11.2014 - wybory samorządowe

                  |--- protokoły głosowania

                        |--- Gminna Komisja Wyborcza w Nowym Warpnie

                        |--- Obwodowa Komisjia Nr 1 w Nowym Warpnie

                        |--- Obwodowa Komisjia Nr 2 w Brzókach

            |--- 25.05.2014 - wybory posłów do Parlamentu Europejskiego

      |--- 2011

            |--- wybory do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej - 09.10.2011 r.

      |--- 2010

            |--- wybory do rad gmin, rad powiatów i sejmików województw, Rady m.st. Warszawy i rad dzielnic m.st. Warszawy oraz wyborów wójtów, burmistrzów i prezydentów miast - 21 listopada 2010 r.

            |--- wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 20 czerwca 2010 r.

            |--- wybory uzupełniające w okręgu nr 2 - 14 marca 2010 r.

      |--- 2009

            |--- wybory uzupełniające w okręgu nr 2 - 06 września 2009 r.

            |--- wybory do Parlamentu Europejskiego - 07 czerwca 2009 r.

      |--- 2007

            |--- wybory do Sejmu i Senatu 21.10.2007

            |--- wybory uzupełniające 13.05.2007

            |--- wybory uzupełniające 18.03.2007

|--- Punkty adresowe

|--- System Informacji Przestrzennej